Ahad, 19 Disember 2010

teringatkan dier....

arienie aku post kan blog smpi dua...
sbb page nie special skit...
klo nk ikot bulan nie da 7 bulan aku clash ngan ex aku..
aku xtau ar knapew sjak cuti sem nie aku asyik teringatkn ex aku..
aku asyik pk psl dier jerk kekdang.. aku nie bkn ske sngt nk brcouple blik..
aku rndo sgt kat dier ntah mnjadi2 aku rndo kat dier..
suda...
aku x leh nk brharap kat dier blik.. sbb aku yg mnx clash ngan dier! x kan aku yg nk couple blik ngan dier kowt?
uishhhhhh.... x leh jadi..
mls aku nk mnx couple2..
pk mse dpn lg bgos hahahaha..
tp asl aku ingt dier erk?
tension dowh... arie 2 aku terbau perfume owang arab nie...
perghh... perfume dier mcm ex aku pnyer perfume.. sumpa aku tringat kat dier smpi mlm..
aku benci ar pk2 psl dier...

p/s tlong lar mls dowh nk pk psl dier.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan